Gå til innhold

SSD fra Amentio defekt. Retur til dem eller produsent?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sitter med en defekt Corsair Force F120 kjøpt hos Amentio for snart et år siden. Nå har jeg to valg mht retur:

* Maile Amentio og forsøke å få et returnummer hos dem

* Opprette RMA sak direkte med Corsair

 

Hva ville du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aldri handlet hos Amentio, så dermed ville jeg ikke hatt den problem stillingen. Men visst du vil ha noe håp om å få erstattet den SSDen din tror jeg at jeg ville gått for en RMA direkte til Corsair.

 

Amentio har vel eh ikke akkurat så mange fans her på forumet etter det jeg har lest i allefall.

Skrevet

kremt.... Amentio gikk jo konkurs i mai

 

De er startet opp igjen. Samme gjelder Datakjeden. De gikk sammen og gikk konk. Så startet de opp igjen selskapene seperat.

Skrevet

Corsair support er overlegen , ville bare tatt det direkte med de.

Eneste, husk å sende med Proforma faktura (eksport faktura som viser at du sender den ut av landet for bytte/reparasjon)

 

Så er du garantert å slippe toll/moms når du får ny tilbake på rep.

Skrevet

Hva innebærer det å lage en eksportfaktura? Hva skal jeg skrive der?

Vil det være ordrebekreftelsen fra amentio + RMA fra Corsair?

Skrevet

Send en mail til RMA hos Amentio, de skal kunne fikse kvittering. De gjorde iallefall det på mitt headsett. Men selve returen må du ta med Corsair, da nye Amentio ble kjøpt opp og er et nytt selskap (sånn som jeg forstod det).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...