jimpanse Skrevet 14. august 2003 Skrevet 14. august 2003 Hei folk! Fakta: Jeg har Norton SystemWorks versjon 5.04 (2002) Jeg har bestilt nytt abonnement for Norton AntiVirus via internett men får ikke oppdatert abonnementet. Mitt problem er at LiveUpdate ikke finner noe når jeg er koblet til internett, den har forøvrig ikke vært i stand til å laste ned virusdefinisjoner på lenge. Jeg har dermed ikke fått aktivert det nye abonnementet mitt enda fordi jeg ikke kan taste inn abonnementskoden. Siden min LiveUpdate (har nyeste versjon 1.5xxx tror jeg) ikke finner noe når den kobler til Symantec går jeg utifra at problemet ligger der. LiveUpdate kobler seg til og utfører "processing list" og laster kanskje ned 11kb med noe småting, men den konkluderer med at alt er oppdatert med nyeste dato. Dette gjør LiveUpdate selv om det står "Subscription Expired" på statusmenyen, LiveUpdate finner heller ikke nye virusdefinisjoner selv om de er tilgjengelige. Jeg laster dem ned manuelt og installerer dem, og da blir "Virus definitions" oppdatert i statusmenyen. Jeg finner ikke en løsning på dette problemet på Symantec's nettsider og jeg fikk heller ikke tilstrekkelig hjelp når jeg kontaktet supporttelefon. Har dere en løsning på problemet?
Alastor Skrevet 14. august 2003 Skrevet 14. august 2003 Jeg har hatt ett liknende problem, men det besto i at Norton trodde abo'et var utgått selv om det ikke var det ennå. Jeg tror at en avinnstallasjon, pluss utrenskning av alle registernøkler med Norton kan gjøre susen, slik at du får det året du har betalt for. Det ga i allefall meg et helt nytt år med oppdateringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå