42 Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 (endret) Hei. Vet ikke om jeg poster i rett forum, men fant ikke noe bedre sted å poste. Når jeg skriver /kick [channel] [nick] i IRC, kommer personen som kickes automatisk tilbake. De jeg kicker er AFK, og ingen av dem har erfaring nok til å kunne få til noe slags auto-joining etter kick. Hvorfor skjer dette, og har noen en løsning på det? Edit: /msg chanserv kick [channel] [nick] fungerer heller ikke. Samme problemet. Takk for svar! Endret 17. november 2011 av 42
HrSteen Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 kick og ban samtidig, ta deretter bort ban etter en liten stund.
42 Skrevet 17. november 2011 Forfatter Skrevet 17. november 2011 Ja... Skal prøve det, men hadde vært greit hvis kick hadde funket. Men takk for svar!
HrSteen Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Kjent sak. Derfor mange har funksjonaliteten /kb i sin klient. (kickban). autorejoin styres jo av klienten og ikke serveren så derfor er det et herk.
42 Skrevet 19. november 2011 Forfatter Skrevet 19. november 2011 Ok, har ingen aning hvordan /kb funker, eller hvordan jeg får den, men skal prøve og se hva jeg får til!
HrSteen Skrevet 19. november 2011 Skrevet 19. november 2011 I mange klienter er det en standardfunksjon. Bare å prøve og se hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå