Gå til innhold

Kjemi og pyyromaani


Anbefalte innlegg

Jeg har engasjert meg i lokal sak som omhandler mange br3annstift3el3ser

(dont mind all the annoying 3's)over en lang periode.

Lenge før lokalavisa satte hendelsene i sammenheng, "visste" jeg intuitivt at så var tilfelle. Jeg har etter dette fulgt med på små og store saker i lokalavisa med mulig tilknytning til saken. Jeg har kanskje litt livlig fantasi, men jeg er på sporet av noe. Minst to ganger den siste tiden har jeg forutsett omtrentlige tidspunkter for ugjerningene. Nei, jeg er ikke synsk.

Jeg ventet at noe skulle skje forrige helg, men det skjedde ingen ting...

Amatør-etterforskningen har ledet min mistanke mot en bestemt person og det ble litt nærmere enn jeg setter pris på.

 

Jeg vil gjerne tipse Politiet, men innser at jeg ikke har noe som vil interessere dem og ingenting som kan gi Politet et påskudd til å gjennomføre en husransakelse. Og kanskje tar jeg feil. Derfor trenger jeg noe mer håndfast, som enten antyder at jeg er på feil spor eller som vil interessere Politiet.

 

Jeg tror at denne personen nesten alltid bærer med seg utstyret sitt i en liten plastpose som oppbevares innenfor jakka. Posen blir alltid plassert i en kjellerbod og blir aldri med inn, selv om personen bor for seg selv.

 

Jeg lurer veldig på hva det er i posen og om den kan være relevant i denne sammenheng.

Noen forslag?

 

Mange av br3ann3ene starter med et smell, kan det være noe kjemi-greier (har ikke peiling på sånt selv)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...