Gå til innhold

Hvem har billigst kontantkort?


TheKims

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere operatører har også datapakker du kan kjøpe til kontantkort. Du betaler da en engangsum, og får x antall mb i mnd i 12 mnd frem i tid :)

kan du fortelle litt mer om hvordan det fungerer?

 

 

Jeg hadde en slik pakke hos Chess. Der betalte jeg 499 kr i engangsum, og fikk 300 MB i mnd i 12 mnd. Om jeg brukte opp de 300 MB, så trakk de meg maks 10 kr i døgnet etterpå:)

Lenke til kommentar

Flere operatører har også datapakker du kan kjøpe til kontantkort. Du betaler da en engangsum, og får x antall mb i mnd i 12 mnd frem i tid :)

kan du fortelle litt mer om hvordan det fungerer?

 

 

Jeg hadde en slik pakke hos Chess. Der betalte jeg 499 kr i engangsum, og fikk 300 MB i mnd i 12 mnd. Om jeg brukte opp de 300 MB, så trakk de meg maks 10 kr i døgnet etterpå:)

Det hørtes jo greit ut, om det fungerer med kontantkort. Kan du prøve å finne ut mere om dette, og helst med telenor kanskje?

 

 

Hvis ikke så er det lignende ting man kan gjøre;

Telenor; abonnementet "Prat (99)" som ikke koster noe i måneden (altså du betaler for det du bruker only), og når du har det kan du ha en tilleggspakke "surfepakke" på 500MB i måneden for 99kr mnd. Man kan ikke ha denne tilleggspakken med kontantkort så derfor sier jeg Prat.

 

Altså

Telenor Prat (ingen fast månedsavgift, 0kr) + surfepakke (500MB) = 99kr måneden ;)

 

Til OneCall tilsvarer det abonnementet "Aktiv" eller "Faktura" + surfepakke i tillegg på 120MB for 39kr måneden. Du hørte riktig; 39 kroner måneden!!!! Skal også sies at fram til 1. mars 2012 får man helt gratis mobildata på OneCall ;)

Mere info rundt dette (OneCall) + diskusjon; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1379869

Endret av Grasli
Lenke til kommentar

300MB er jo utrolig lite da, det holder sikkert visst du kun er på Facebook. Jeg streamer endel youtube klipp og hører ofte på internett radio så da går 500MB å relativt fort unna. Med Chess er det jo litt skummelt visst du bikker over grensen da de ikke har fastpris pr dag.

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

300MB er jo utrolig lite da, det holder sikkert visst du kun er på Facebook. Jeg streamer endel youtube klipp og hører ofte på internett radio så da går 500MB å relativt fort unna. Med Chess er det jo litt skummelt visst du bikker over grensen da de ikke har fastpris pr dag.

Lite?!

 

Her er 400MB fra telenor m/ Komplett M;

 

400 megabyte er cirka:

> 600 nettsider, eller

> 140 mp3-filer eller sanger, eller

> 1 film, eller

> 4 tv-episoder (cirka 30 minutter per episode), eller

> 400 minutter med YouTube-streaming

 

Komplett M inkluderer 400 megabyte per måned og passer for deg som bruker mobiltelefonen til å surfe mye, se videoer fra YouTube, laste ned musikk og sende/motta mye e-post.[/Quote]

Endret av Grasli
Lenke til kommentar

300MB er jo utrolig lite da, det holder sikkert visst du kun er på Facebook. Jeg streamer endel youtube klipp og hører ofte på internett radio så da går 500MB å relativt fort unna. Med Chess er det jo litt skummelt visst du bikker over grensen da de ikke har fastpris pr dag.

 

Superkontant fra Chess har maks 10 kr pr dag på datatrafikk... Kjøp flere datapakker da:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...