Gå til innhold

Canada Goose Expedition Parkas på nett


Anbefalte innlegg

Vinteren er rett rundt hjørnet og det er på tide å anskaffe seg vinterjakke for alle pengene. Hadde tenkt å muligens kjøpe en canada goose expedition parkas til fruen i julegave da hun generelt har dårlig med varme klær og fryser lett. Hun har i tillegg sagt at min expedition er veldig fin og noe hun kunne tenkt seg selv, men hun er student og pengene rekker ikke til.

 

Jeg vil ikke ha noe diskusjon på hvorvidt expedition er logoflash, er ut og hvor mye penger det er ut av vinduet.

 

Det jeg nå er på jakt etter er online-selgere som sender til europa og hvor prisen ikke er 6.500,- slik den er hos norske forhandlere. Har sett på offesiele onlineselgere, og prisen ligger på 695 USD på alle sidene, og med toll og moms blir prisen lik norsk forhandler.

 

Vet noen om rimelige onlineforhandlere og kanskje noe har erfraringer selv?

 

Jeg vet det florerer av falske expeition parkaser rundt om på nettet, men holder man seg til de seriøse og store sidene, så skulle det gå fint. Litt research på nettstedet man eventuelt handler fra skader heller ikke.

 

Har gjennomsøkt ebay, men prisene folk skal ha for parkasene sine er til og med over butikkpris i Norge.. med andre ord uaktuelt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan alltids kjøpe brukt. Men tror ikke det er så populært når det er snakk om julegave.

Er en del som selger nye på finn.no til reduserte priser fordi dem kjøper feil størrelse f.eks, så det er jo mulig å få nye brukte til en overkommelig pris.

Enig, kjøpte selv min Goose på finn.no og er veldig fornøyd med det :) .. Men pass på, mange fake produkter der ute.

Lenke til kommentar

 

Kan alltids kjøpe brukt. Men tror ikke det er så populært når det er snakk om julegave.

Er en del som selger nye på finn.no til reduserte priser fordi dem kjøper feil størrelse f.eks, så det er jo mulig å få nye brukte til en overkommelig pris.

 

Enig, kjøpte selv min Goose på finn.no og er veldig fornøyd med det :) .. Men pass på, mange fake produkter der ute.

Sant, men det bør ringe en bjelle om en *ny* CG-jakke ligger ute til 2000kr~

 

Dessuten er det ganske lett å se om det er ekte eller fake. Men for all del, det beste er jo å møte selger face to face.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...