Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

"Ingen signal" på tv - Acer L5100


Anbefalte innlegg

I den siste tiden har jeg hatt litt problemer med min pc, en 3,5 år gammel Acer L5100.

Jeg har pcen koblet opp via hdmi til flatskjermen, og til nå har det fungert strålende. Men her i forrige uke så fikk jeg opp "Ingen signal" på tven. Skrudde opp pcen, og så om noe var åpenbart feil, det var det ikke. Skrudde den sammen, og ting fungerte.

 

Men i de par siste dagene så har den ikke ville gi signal uansett hva jeg gjør. Kjøpte en DVI-HDMI kabel på jobb for å prøve, men det fungerte heller ikke. Maskinen har stått av i flere timer, for så å starte opp, og ingen bilde.

Maskinen starter opp helt normalt, så ingen problem der. Flere HDMI-innganger på tven er valgt, men ingen liv da heller.

 

At en Acer har levd i snart 4 år uten problemer er for meg et mysterium, så frykter for at maskinen synger på siste verset, noe som er forståelig. Men ønsker gjerne å holde den i liv så lenge som overhode mulig, da pc er utrolig kjipe ting å bruke penger på.

 

Og hvis noen har tips, og triks på hva som kan gjøres, så hadde det vært meget bra :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...