Erlendz Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 på min strømforsyning er det fire slike kabler som kan gå til f. eks harddisk og cdrommer. (håper dere skjønner hva jeg mener...) Finnes det psuer med flere? Jeg har ei veldig billig 350W strømforsyning husker ikke merket
DrDoogie Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Gaa i databutikk og kjoep deg enten en splitter eller ett par molex'er (pluggene) og ledninger. Saa bare klipper, avisolerer og tvinner du ledningene isammen, og dytter dem inn i molex'en med noen kabelsko. Eller bare flekker opp kontakt-stripene paa hd'en og lodder dem fast. Alternativt kan du jo, som du nevnte, kjoere strategien "kjoepe stoerre musematte istedenfor aa loefte musa".
seigmann Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Vanligvis når man kjøper en noname psu, så er det minimalt med molex kontakter (de til cdrom, hd, etc). Mens hvis man kjøper en litt dyrere, så får man flere, men egentlig er det lite vits. Gjør som han oppi her sa, kjøp deg noen splittere. Funker fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå