Gå til innhold

Passord på filer og mapper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Jeg skal ha passord på passord og mapper, men jeg finner ikke ut av hvordan jeg skal gjøre det..

Kan noen der ute hjelpe meg, vær så snill...

Jeg har windows 2000 nå for tiden.. :)

Takk for all hjelp :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passord på mapper for delingsbeskyttelse i LAN eller bare passord på mapper og filer for at ikke noen skal knotte på PC'n din og åpne ting du vil holde privat?

Skrevet
Passord på mapper for delingsbeskyttelse i LAN eller bare passord på mapper og filer for at ikke noen skal knotte på PC'n din og åpne ting du vil holde privat?

Begge deler viss du vet hvordan jeg kan gjøre det, så hadde det vært velldig fint :smile:

Skrevet

Skal finnes mange programmer for sånnt, men jeg har desverre ingen erfaringer med noen. Tror jeg prøvde ett som hete 007 for noen år siden, og det funket vel ikke helt siden jeg gikk bort fra det...

Skrevet

Joda det går fint an. Bruk et program som heter for fileprotector 2000 pro eller'no..

Skal me sjå.. hvor har vi det henn.. *lete*

Laster det opp på serveren.. Sjekk din PM for URL, brukernavn og passord... Må lastes ned innen klokken 24.

Skrevet
Joda det går fint an. Bruk et program som heter for fileprotector 2000 pro eller'no..

Skal me sjå.. hvor har vi det henn.. *lete*

Laster det opp på serveren.. Sjekk din PM for URL, brukernavn og passord... Må lastes ned innen klokken 24.

Takker så mye :wink: :yes:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...