dash Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Noen som vet om et program hvor man kan stille inn x antall minutter, så avsluttes maskinen?
wil Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 hehe, Blaster.exe neida. skal ikke tulle med det, hvilket OS kjører du? hvis du kjører XP så er det noe som heter shutdown.exe, der skal du gjøre slik at maskina di slår seg av, men det er via kommandoer da. husker jeg hadde endel sånne avsluttings prog på cd, men husker ikke helt hva de programmene het. Prøv shutdown.exe du
dash Skrevet 13. august 2003 Forfatter Skrevet 13. august 2003 prøvde progge, men forstår ikke helt hvor man skriver inn hvor lenge maskinen skal stå på
benjamin84 Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 trykk kjør -> cmd i vinduet som dukker opp skriver du: shutdown.exe -t xx der xx er antall sekunder før PCen slår seg av shutdown.exe -? gir deg hjelp menyen har faktisk ikke testet det (ettersom jeg ikke har lyst til å slå av PCen) men det skal virke
wil Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 prøvde det et par ganger jeg for å sjekke om jeg kunne slå av en av de andre maskinene i nettverket med programmet, men det gikk visst ikke når jeg prøvde iallefall. jeg fikk bare til å slå av min egen pc akkkurat da. hadde tenkt til å prøve senere en gang også, men det blir ikke enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå