Gå til innhold

Er PSN nede?


mbruun

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nylig gått til innkjøp av en PS3 og tenkte jeg skulle registrere meg på PSN.

Har vært innom registreringssiden et par dager nå, men får til stadighet beskjed om at den er nede for vedlikehold.

 

Noen som vet om/når den kommer opp?

Tenkte jeg skulle fikse meg FF7 :-)

 

Er det noen forskjell på FF7 som man kjøper/laster ned fra PSN og på originalen til PS som jeg har liggende?

Er det mye data som må lastes ned?

 

Takker og bukker for svar :-)

 

 

-M

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Ja, er vel egentlig registreringssiden jeg er ute etter, for å registrere meg :-)

 

Har forsøkt å søke opp ymse fora for å se om jeg finner noe info, men finner absolutt ingenting. Kun gamle artikler. Er ingenting på blog.eu.playstation.com heller.

Heller ingenting på de offisielle forumene. Mulig jeg er blind (er isåfall ikke første gang jeg er blitt fortalt det).

 

 

-M

Lenke til kommentar

Hei!

 

Ja, er vel egentlig registreringssiden jeg er ute etter, for å registrere meg :-)

 

Har forsøkt å søke opp ymse fora for å se om jeg finner noe info, men finner absolutt ingenting. Kun gamle artikler. Er ingenting på blog.eu.playstation.com heller.

Heller ingenting på de offisielle forumene. Mulig jeg er blind (er isåfall ikke første gang jeg er blitt fortalt det).

 

 

-M

sjekk internett koblingen på ps3. og prøv å få kontakte support hos ps3 sine nett sider.

 

lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Burde vel kanskje legge til at jeg forsøker å registrere meg via pc'en.. Er det en forskjell der?

 

PS3'en har lastet ned en bøtte med "oppdateringer" til spill jeg har begynt på, så det er ikke noe galt med nettverkskoblingen til PS3'en :-)

 

ok, mulig jeg er Captain Obvious her, men likevel.

 

Ja du kan ikke registrere deg via PC. du må gjøre det på PS3

 

Har du laget en "user"? hvis du har det, så scroll bort til "playstation network" og velg "sign up for Playstation Network". da skal du få laget en bruker, som du kan bruke på Playstation store. Da kan du kjøpe FF7.

Endret av Agaroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...