DJViking Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 (endret) Prøver å konvertere noen filer til flac, men støter på noen problemer. De opprinnelige filene jeg har liggende er i ape (Monkey's Audio). Disse konverterte jeg til wav med følgende kommando: $ ffmpeg -i input.ape output.wav Deretter kjørte jeg følgende kommando: Kjører i testmodus fordi når jeg virkelig kjørte løste prosessen seg helt. $ flac -t output.wav flac 1.2.1, Copyright © 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Josh Coalson flac comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY. This is free software, and you are welcome to redistribute it under certain conditions. Type `flac' for details. output.wav: *** Got error code 0:FLAC__STREAM_DECODER_ERROR_STATUS_LOST_SYNC output.wav: *** Got error code 0:FLAC__STREAM_DECODER_ERROR_STATUS_LOST_SYNC Hvorfor fungerer ikke flac konverteringen? Endret 6. november 2011 av DJViking
Kagee Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 ? ffmpeg -i input.ape -acodec flac output.flac
DJViking Skrevet 6. november 2011 Forfatter Skrevet 6. november 2011 (endret) ? ffmpeg -i input.ape -acodec flac output.flac Takk, den gikk utmerket. Skulle gjerne vist hvorfor det ikke virket å konvertere fra wav med flac verktøyet. Endret 6. november 2011 av DJViking
Fract Skrevet 12. desember 2011 Skrevet 12. desember 2011 Tips til senere tids konvertering, om du bruker gnome: Gnome sound converter Er en enkel liten sak som konverterer filer, verken mer eller mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå