Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker mye av designet, men kontrasten mellom div#main og resten føler jeg blir for stor.

 

Kan du utdype deg litt mer, hva er div#main ?

Ah, trodde du hadde kontroll på din egen HTML :) div#main er den store, hvite firkanten. Den er liksom for hvit i forhold til det mørke designet.

 

Aha. I see. Jeg vil gjøre noe med det snart...

Noe mer?

Lenke til kommentar

Det var rart. Ikke samme feil her i noen nettlesere (IE, Firefox og Chrome) da på Windows 7.

Beklager dette, skal finne ut hvorfor det er slik.

Evt. noe feil med din installasjon?

 

Liker mye av designet, men kontrasten mellom div#main og resten føler jeg blir for stor.

 

Kan du utdype deg litt mer, hva er div#main ?

Ah, trodde du hadde kontroll på din egen HTML :) div#main er den store, hvite firkanten. Den er liksom for hvit i forhold til det mørke designet.

 

Nå er div#main litt mørkere.

Lenke til kommentar

Du er veldig vag i nøyaktig hva du ønsker tilbakemeldinger på. Det er jo ikke noe innhold på siden, og layouten er et ferdig WP theme (Arras?!). Men jeg prøver meg:

 

- Du har ikke noe innhold (dvs. du har 5 linjer tekst). Forventer mer av en blogg.

 

- RSS-knappen funker ikke (Videresender til wp-admin/install.php)

 

- Du har to hvite bokser uten innhold. Jeg ville nok fjernet disse med mindre du har noe fornuftig å bruke dem til.

 

- Vanvittig mye (og rotete) CSS og JS allerede så tidlig. Hva med å rydde opp, så møter du ikke veggen når siden blir større og mer omfattende? Og er virkelig alt dette nødvendig?

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...