DraZeN Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 En nordlending og en same satt og snakket , så spurte nordlendingen samen om hva han gjorde . Jo sa han : " jeg jobber halve året så er jeg sykemeldt den andre halvdelen , på den måten får jeg skattepengene tilbake"
Thanatos Skrevet 14. august 2003 Skrevet 14. august 2003 En nordlending og en same satt og snakket , så spurte nordlendingen samen om hva han gjorde .Jo sa han : " jeg jobber halve året så er jeg sykemeldt den andre halvdelen , på den måten får jeg skattepengene tilbake" Where's the fun in that?
Duqe Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 Det var ikke den beste vitsen jeg har hørt. Har et anna her, håper den er ber. En norsk, dansk og svenskdataing. var på biltur sammen. Underveis kom det røk ut av bilen. Så de stoppet for å sjekke ingen hadde peil på. Han norske foreslo å tvingstarte bilen på nytt, til ingen nytte. Dansken derimot åpnet panseret, men fant ikke noe han kunne fixe på. Til slutt foreslo svensken at: "Hvis vi nå tar og lukker alle vinduene også prøve å starte på nytt"
sebastgs Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 Det var ikke den beste vitsen jeg har hørt. Har et anna her, håper den er ber. En norsk, dansk og svenskdataing. var på biltur sammen. Underveis kom det røk ut av bilen. Så de stoppet for å sjekke ingen hadde peil på. Han norske foreslo å tvingstarte bilen på nytt, til ingen nytte. Dansken derimot åpnet panseret, men fant ikke noe han kunne fixe på. Til slutt foreslo svensken at: "Hvis vi nå tar og lukker alle vinduene også prøve å starte på nytt" Helt ok Den var morsom, men ikke sånn at jeg falt ut av stolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå