kul_11 Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Jeg komprimerte noen filer for en stund siden og la til passord, men når jeg taster det passordet det er får jeg bare Du skrev inn feil passord, prøv på nytt. :x Hva skal jeg gjøre?
P@rm@nn Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Mener du en Zip komprimering? Da har du flaks, det er en dårlig beskytelse, og er lett å cracke. Du kan bruke ett av de mange password recovery verktøyene, som f.eks dette Lykke till. Edit, Du kan også ta utganspunkt i denne siden. Tror det forgie programmet bare var en demo, som bar ekune fikse passord på 3 bosktaver eller mindre.
kul_11 Skrevet 12. august 2003 Forfatter Skrevet 12. august 2003 Mener du en Zip komprimering?Da har du flaks, det er en dårlig beskytelse, og er lett å cracke. Du kan bruke ett av de mange password recovery verktøyene, som f.eks dette Lykke till. Ja, det zip programmet som er intigrert i XP
kul_11 Skrevet 12. august 2003 Forfatter Skrevet 12. august 2003 Den finner det ikke for det er demo bersjon og passordet mitt var på 5-10 nummer(mest sannsynlig 7-9 numre)
kul_11 Skrevet 12. august 2003 Forfatter Skrevet 12. august 2003 Har du hatt det samme problemet? takk for hjelpen. Pc'en kommer nok til å stå på i natt for å finne passordet
kul_11 Skrevet 12. august 2003 Forfatter Skrevet 12. august 2003 Fant ut passordet det var 123456789 altså et nummer jeg aldri har brukt som passord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå