Gå til innhold

BK: Kveld ved Tyrifjorden II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin stemning og behagelig å betrakte. Kanskje forgrunnen ble noe dominerende, men jeg vil ikke foreslå kutt heller. Du kunne kanskje gått litt lenger frem?

 

Jeg ser det du påpeker og skjønner hva du mener, men jeg her en grunn for nettopp å avslutte bilde der jeg har gjort det. Grusryggen har en naturlig avslutning/utflating i bunnen av bilde. Hadde jeg gått lenger frem ville bilde starte på toppen av "ryggen" og det ønsket jeg ikke.

 

Takk for kommentaren Erik. :)

Lenke til kommentar

Rett og slett nydelig!

Hva mer skal jeg si :)

 

Sylskarpt over hele biledflaten, flott farger, et behagelig komp ipg en perfekt eksponering.

 

Ser at du har kroppet bildet, og har da en liten misstanke om at noe av den nederste delen av bildet ikke var helt skarpt...

Tenker dette på grunn av blenderåpningen du har brukt

Lenke til kommentar

Rett og slett nydelig!Hva mer skal jeg si :)Sylskarpt over hele biledflaten, flott farger, et behagelig komp ipg en perfekt eksponering.Ser at du har kroppet bildet, og har da en liten misstanke om at noe av den nederste delen av bildet ikke var helt skarpt...Tenker dette på grunn av blenderåpningen du har brukt

Takk Wasco, alltid hyggelig med slike kommentarer.:) Det er riktig som du nevner, bilde er croppet noe men ikke pga. uskarphet. Det er kun for å minske landområdet så det ikke ble mer dominerende enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...