Gå til innhold

BK: ... det skal foreviges !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En veldig oppfinnsom og artig ide! Fint komponert.

Som forbedring kunne jeg ønsket meg at motivet fremkom tydeligere enten i kamera eller i "virkeligheten". Eller kanskje begge steder?

Du gav meg i hvertfall en god ide! Takk for det !

Skrevet

Og her er det slåsskamp?hehe..tipset må bli att det kunne vært moro å sett litt mer detaljer i tlf displayet;)

Sendte deg meld ang ditt spørsmål om topaz;)

En veldig oppfinnsom og artig ide! Fint komponert.

Som forbedring kunne jeg ønsket meg at motivet fremkom tydeligere enten i kamera eller i "virkeligheten". Eller kanskje begge steder?

Du gav meg i hvertfall en god ide! Takk for det !

Hei og tusen takk for deres svar/tips. Når det gjelder motivet på LCD-skjermen på kameraet så var ikke det så lett i og med at vedkommende filmet HDR-video og jeg brukte blits.

RAK-foto :new_woot:

• 2 uker senere...
Skrevet

Får en liten HDR følelse av dette bildet jeg. Har du brukt noe av det her? I allefall noe rart med fargene på min skjerm.

I allefall er det et spennende bilde men komposisjonen virker litt uferdig. Hva med å hatt kamera enda litt mer inn i bilde og lengre ned?

Og skulle også gjærne sett mer av displayet på kamera.

Skrevet

Hei

Nei det er ikke noe HDR her.

Bildet er tatt med Sigma 24-70 bl.2,8

Brennvidden er 70 mm bl.2,8 - har også brukt blits i taket bakover frameg.

Når det gjelder komposisjonen så synes jeg det er bra. i øverste høyre del av det gyldne snitt.

Og i og med at hånden kommer inn i bildet og den snoren som hener ned så blir det vanskelig å få en annen komposisjon som funkter. Når det gjelder displayet på kameraet så ble det vanskelig i og med at jeg brukte blits.

Vedkommende som holder kameraet tar video, mens jeg fotograferer det samme motivet, men det går sikkert an å få alle bilder litt bedre, men det er skikkelig hygelig å få høre dine meninger. Veldig bra.

RAK-foto

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...