Gå til innhold

trenger hjelp med å løs opp packard bell easynote ml61.


Anbefalte innlegg

hei, jeg har en packard bell easynote ml61 som ser slik ut, den slår seg av flere ganger om dagen. viften blir så varmt at den slår seg av. jeg har prøvd å søke mye på google og youtube om hvordan jeg skal åpne pc'n for å rense viften, men jeg klarer seriøst ikke å finne noe.

er det noen som kan vær så snill å hjelp meg med hvordan jeg kan løs opp pcen min?

 

håper på en bra forklaring.

 

takk for svar!

 

PS: jeg hva ikke sikker på hvor jeg skulle åpne tråden her, vis det er på feil plass. så håper jeg den flyttes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei hei, se om dette hjelper ;)

 

http://forum.notebookreview.com/hardware-components-aftermarket-upgrades/279878-opening-easynote-r1935.html

 

Men jeg anbefaler heller at du slår av datamaskinen, tar ut batteriet og laderen. Og bruker en good old støvsuger. Ta støvsuger armen ifra hverandre slik at du har bare delen du holder i igjen og støvsug ventilasjons hullene. Du kan gjøre det samme med Tastaturet men pass på slik at du ikke suger inn ett par knapper. :p (Prøv det først før du åpner datamaskinen)

Lenke til kommentar

Hei hei, se om dette hjelper ;)

 

http://forum.notebookreview.com/hardware-components-aftermarket-upgrades/279878-opening-easynote-r1935.html

 

Men jeg anbefaler heller at du slår av datamaskinen, tar ut batteriet og laderen. Og bruker en good old støvsuger. Ta støvsuger armen ifra hverandre slik at du har bare delen du holder i igjen og støvsug ventilasjons hullene. Du kan gjøre det samme med Tastaturet men pass på slik at du ikke suger inn ett par knapper. :p (Prøv det først før du åpner datamaskinen)

 

jeg kan dessverre ikke engelsk, så det hadde vært bedre med en video eller norsk skrift ja.

men det der har jeg prøvd, å det hjelper ikke. må nok åpen hele driten ja : /

Lenke til kommentar

Gooogle Translate sier:

 

Området ovenfor tastaturet som har kontrollknappene kommer vanligvis ut avslørende skruene som holder tastaturet ned. Du kan deretter ta tastaturet ut og du kan se en prosessor og heatsink og et par andre ting (trådløs kort, ect). På dette punktet bør du prøve å ta av skjermen. Hengslene er holdt nede med skruer. Først koble fra ledninger koblet til skjermen som kobles til basen (vanligvis videoen ledning og trådløst antenner).

Nå skrus skjermen og sett den til side. nå snu datamaskinen opp-ned.

Skru ut alle skruene og kartlegge hvor hver og en går. Nå forsøke å åpne opp base. Du vil sannsynligvis nødt til å ta skruer av toppen av basen også.

Når du åpner opp basen du kan ta ut mobo og deretter montere.

Følg hvert trinn i revers da du tok den fra hverandre. Jeg har ca 95% suksess med disse typer jobber. For meg er det litt av en utfordring, men når jeg står fast på et punkt hvor jeg ikke vet hvordan du skal få noe fra hverandre jeg må fikle rundt til jeg får det.

 

Det er crappy norsk men du klarer deg nokk:P

Endret av ardijan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...