Gå til innhold

Hjelp Til Ny PC i Deler :P


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:P

 

Jeg trenger litt hjelp med å vite hva jeg skal kjøpe her...

Nå har jeg tatt frem alle delene jeg vil ha. Men så kommer prisen og "slaper" meg i trynet :(

 

Setupet er;

ASUS P8Z68-V PRO

Intel® Core™ i7-2600

Intel® SSD 320 Series 80GB

ZOTAC GeForce GTX 580 3072MB AMP2

Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9

Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Corsair HX 850W PSU ATX 12V

NZXT Phantom Special Edition Rød/Hvit

Zalman CNPS9900 MAX Blå CPU Kjøler

 

Og så har dere her en link til alle produktene i en handy liste :p

 

Det jeg trenger å vite er om dette er et bra setup... Og hvor kan jeg spare penger uten at ytelsen blir serlig dårligere?

Jeg har en 24" LG skjerm som duger helt rått (spiller ikke 3D). Mus har jeg også og jeg vil ikke ha CD/DVD leser, samme gjelder bluray.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kommer jo helt an på hva du skal bruke den til, men ut fra skjermkortet tipper jeg det er spilling på gang. :)

isåfall, kan du likegjerne gå for en i5 2500, istedet for i7, du kan også spare en tusenlapp eller så ved å gå for et gtx 570 istedet for 58

og xms 3 minne istedet for vengeance

Endret av SirAmp
Lenke til kommentar

kommer jo helt an på hva du skal bruke den til, men ut fra skjermkortet tipper jeg det er spilling på gang. :)

isåfall, kan du likegjerne gå for en i5 2500, istedet for i7, du kan også spare en tusenlapp eller så ved å gå for et gtx 570 istedet for 58

og xms 3 minne istedet for vengeance

 

minnet er jo ikke noe serlig dyrt. Men det jeg tror jeg kan spare på er Strømforsyningen, SSD og Harddisk. Noen som har bra tips til de delene bare billigere! Og jeg kommer aldri til å trenge mer enn 500GB HDD, men den drittflommen i Thailand har fått prisene til å øke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...