Gå til innhold

Hjelp til trickshotting (noscope)


Anbefalte innlegg

Hey! En ting jeg sliter så jævlig med i trickshotting er timingen på når du skal skyte. Er det egentlig bare flaks? Jeg bruker å skyte litt før jeg treffer spillern men bommer ALLTID, til og med med steady aim.

Spiller på PC nå for tiden men spiller ofte på xbox også. Kan noen som gjør temperrr shots, og diverse trickshots med NOSCOPE i, forklare litt? :) Hadde vært sykt fett om noen kunne det. Jeg mener altså når burde man trykke på skyte-knappen etter 360'en?

 

På forhånd, Takk!

Endret av want2havebody
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som sier at quickscoping er flaks, dere har rett og slett ikke peiling. Jeg har ikke gjort noe annet enn å bruke sniper siden Cod 4, og jeg treffer vell på 95% av quickscopene. Og når det kommer til trickshotting, så handler alt som har med close range shots å gjøre om timing. Når det kommer til long range shots, så har det med både timing og flaks, du må ha mye av begge deler. :)

Lenke til kommentar

quickscoping å no-scoping er bare for dumt.. slå av aim-assist å gjør det samme?? masse dritt-unger som hyler å roper hver gang de får til det der, utrolig slitsomt..men det er vel bare å venne seg til det for mw3 ser jo ut som en dlc til mw2 så det blir vel ikke noe bedre enn det var på mw2 desverre..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...