Gå til innhold

BK: Bykirke i kveldslys


Fløffy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kirketårnet (og lysstolpene først og fremst på venstresiden) har slagside som følge av vidvinkelen, men det går an å rette opp etterpå. Slik der er, er det vondt å se på.

Jeg synes også at kirken er plassert litt for langt til venstre. Om du tar bort litt til høyre, vil du oppleve at bildet ditt basllasnserer bedre.

Jeg synes motivet er litt kjedelig; alt som interersserer ligger i et lysbelte dannet av kirken og veien til høyre. Jeg tror motover hadde tjent på å bli tatt mens det ennå var rrester av dagslys igjen.

Jeg synes kanskje også at bildet manger en forgrunn, eller hadde tjent på en tydeligere forgrunn.

Det ble mye negativ krittikk her, men bildet er egentlig ganske bra. Om du retter opp de styrtende linjene jeg har kommentert øverst, vil du få et helt annet inntrykk av bildet, mener jeg.

Lenke til kommentar

Bildet i seg selv inneholder flere ok motiver, men det blir litt for rotete linjer for min del. Kutt på høyre side, litt i bunn for å fjerne rotet og litt mindre himmel, så blir det bedre.

 

Større blender hadde gjort seg, da ville du opplevd at bildet trolig også blir skarpere. Maks f/16, kanskje så stor som 8-11 avhengig av objektivet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...