Gå til innhold

GeForce4 Ti4200

NetFinity

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å investere i Geforce 4 å litt annet stasj. Men hvor i alle dager finner jeg TI4200 versjonen som er omtalt på Tomshardware?? Har ikke funnet noen butikker i norge som har dette enda... Er dette et kort som ikke kommer til norge eller??

PS. viss noen har tenkt å oppfordre meg til å la være å kjøpe kortet, takk for omtanken, men bare dropp det :smile: Det har seg slik at når jeg har bestemt meg for noe, så er det ingenting som klarer å få meg til å skifte meining uansett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada folks jeg har funnet Ti4400 og Ti4600 versjonene jeg også, men jeg snakker om TI4200 versjonen (fire*to*null*null) :wink:

Kan noen gi meg en butikk som har DETTE kortet da?

Skrevet

Leste på anandtech.com at Ti 4600 og Ti 4400 blir gitt ut nå, mens Ti 4200 ikke blir utgitt før om ca. 8 uker ! Har selv bestillt ett Gainward Ti 4400 hos amraam.no til 3055,- ( klarer ikke å vente til 4200 kommer :smile: )

Skrevet

Okey det var det jeg lurte på, takk for svar! :smile:

Da får jeg bare bestille et Ti4400 da (selv om lommeboka ikke liker dette noe særlig) hehe

Håper at kortet kan klokkes opp til ti4600 hastighet eller rundt der :grin: det blir fedt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...