Gå til innhold

Weekend tur med kjæresten. Begge under 18.


B25S

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg og kjæresten min (begge 17) kunne sårt trengt litt ekstra tid med hverandre for å pleie forholdet.

 

Er det noen som har tips til hvor vi kunne reist på weekend tur?

 

Hvordan er det å dra til London når man er under 18 år? Det er jo billige flybiletter gjennom Ryan, men hvordan er det med booking av hotell og sånt når man egentlig ikke er myndig?

 

Planlegger å dra i desember helst. Eller så fort som mulig :)

 

Prisen for hele turen bør ikke overstige 10 000 kr.

 

Innland vurderes også.

 

Hva tenker dere?

 

Er det mulig å dra på cruise, danskebåten etc?

Endret av Senna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere har vell ikke mulighet til å reise med danskebåten, isåfall må det være en vei billett til Danmark, og fly hjem (men tror forsatt man må være 18?).

 

Å hive seg på en buss og reise til en eller annen sidelagt plass i Norge og ta innpå et hotell for en helg kan være like givende som å reise til en random plass i Europa om det bare er for å pleie forholdet ;-)

Lenke til kommentar

Det er nok like greit og mer økonomisk å bare dra til en annen by noen mil unna og se noe nytt i det vide landet vårt. Jeg vet ikke hvor dere bor, men hvis det er i/ved Oslo, så er det sikkert nok å ta inn på hotell en helg i Fredrikstad, Tønsberg eller Hamar, for eksempel. Dette er alle fine byer som kan ha noe å by på hvis dere ikke er kjent der. Det er ikke så langt unna, men langt nok til at dere kanskje ikke kjenner noen der og får være for dere selv. Hvis dere er tidlig ute med å bestille, kan dere få togbilletter så langt dere vil for 199 kroner hver vei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...