Gå til innhold

BK: - Temadag 23 oktober 2011 -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig - og morsomt! :D

Flott fokus og lys, liker også fargene og dof-en. Litt mer usikker på utsnittet - det fungerer for såvidt fint som det er og kanskje det er det at man kommer så tett på denne gapende tuten full av spindelvev som gjør det så morsomt og så fullt av liv...? Samtidig ville jeg gjerne sett mer til venstre og i bunnen av bildet.... :hmm: Nei, dette med utsnitt er jommen ikke så lett...

:) Uansett - kjempefint bidrag til temadagen! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stilig - og morsomt! :D

Flott fokus og lys, liker også fargene og dof-en. Litt mer usikker på utsnittet - det fungerer for såvidt fint som det er og kanskje det er det at man kommer så tett på denne gapende tuten full av spindelvev som gjør det så morsomt og så fullt av liv...? Samtidig ville jeg gjerne sett mer til venstre og i bunnen av bildet.... :hmm: Nei, dette med utsnitt er jommen ikke så lett...

:) Uansett - kjempefint bidrag til temadagen! :D

 

Takk for kommentaren Astrid, prøvde mange varianter i forhold til utsnitt og innhold, men det var bare med denne som jeg fikk tuten nærme nok. Er enig i at det kunne vært fint å se mer av kjelen, det gikk ikke med den brennvidden som er brukt fordi tuten da som sagt kom for langt vekk. Men, takket være innspillet ditt så kom jeg på at jeg har en 24mm med veldig kort nærgrense - tror nok at det skal være mulig å få med både nærheten til tuten og betydelig mer av kjelen hvis jeg prøver med den :D

Lenke til kommentar

Verken mer eller mindre. Her synes jeg du har truffet blink på utsnittet, Noen ganger funger det meget bra å overlate noe til fantasien. Denne gangen er helt klart en av dem! Kjelen er så stilren og gjenkjennelig kun på de detaljene du viser her at her synes jeg du har fått med akkurat nok og overlatt akkurat passe til fantasien.

 

 

 

Synes lys og eksponering og uttrykk i bildet matcher bra med motivet.

 

 

Dette er midt i mitt toneleie!

 

 

God jobb!

Endret av Espen Ørud
Lenke til kommentar

Verken mer eller mindre. Her synes jeg du har truffet blink på utsnittet, Noen ganger funger det meget bra å overlate noe til fantasien. Denne gangen er helt klart en av dem! Kjelen er så stilren og gjenkjennelig kun på de detaljene du viser her at her synes jeg du har fått med akkurat nok og overlatt akkurat passe til fantasien.

 

 

 

Synes lys og eksponering og uttrykk i bildet matcher bra med motivet.

 

 

Dette er midt i mitt toneleie!

 

 

God jobb!

 

Takk for det, veldig hyggelig at det falt i smak :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...