Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med ISDN-kort


Anbefalte innlegg

Jeg har nylig kjøpt meg ny PC, og har flyttet ISDN-kortet over fra gamle-maskina til den nye. Når jeg nå prøver å logge meg på internett, går ikke det så bra. Jeg blir tilkoblet, men bare noen få kByte slipper igjennom. Ikke nok til å laste ned ei eneste side.

Jeg har lastet ned og innstallert ny driver fra internett. Jeg fikk advarsel om at driveren ikke var signert av WinXP, men den ble innstallert likevel. Det merkligste er at først fungerte det ikke, så fungerte det ei stund, for så å plutselig ikke fungere mer. Jeg har installert og avinnstallert forskjellige drivere flere ganger, og tilogmed reinnstallert Windows og begynt helt forfra uten at det har hjelpt. Kortet er av merke Asuscom P-IN-100. Det fungerte utmerket på gamlemaskina som kjørte Win98. Den nye maskina kjører WinXP.

 

Er det noen som har noen råd? Eller blir jeg nødt og bite i det sure eple, og kjøpe meg et nytt ISDN-kort? På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom isnd-kortet ditt er gammelt, kan det være at det ikke er skikkelig kompatibelt med xp. Dette kan lage kluss selv om du bare godkjenner at driveren ikke er "signert". Hadde selv dette problemet med et gammelt digital-kamera, og måtte virkelig jukse for å få det til. Det beste (og enkleste) er nok desverre å kjøpe nytt kort :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...