BRDP Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 Hei jeg var uheldig og slettet mitt sims 3 feil som var patchet når jeg prøver å installere dette så sier den at jeg må av-installere tidligere versjoner som vist her på bildet så jeg lurer på hvordan jeg kan slette infoen til maskinen om spillet i håp om at dette vil fikse problemet. Vet noe det? Mvh BoozE
Dore123m Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Kontrol panel---> Avinstaller programmer----> Finn Sims 3------> venstre click på Sims 3---------> trykk avinstaller-----> da skal det være greit. Endret 19. oktober 2011 av Dore123m
BRDP Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Skrevet 20. oktober 2011 Hei Dore. Skulle bare ønske det var så enkelt, får det som skjer når jeg prøver dette er som vist på dette bildet det er derfor jeg må finne spillet i windows sitt register hvor nå det er hen da?
blomsty Skrevet 20. oktober 2011 Skrevet 20. oktober 2011 Hei Dore. Skulle bare ønske det var så enkelt, får det som skjer når jeg prøver dette er som vist på dette bildet det er derfor jeg må finne spillet i windows sitt register hvor nå det er hen da? Kommer det opp hvor filen er om du trykker på detaljer som var på det siste skjermbilde?
BRDP Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Skrevet 23. oktober 2011 Fant løsningen på problemet måtte bare fjerne system info filene til spillet med perfect unistall og så funket det wee sims time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå