Gå til innhold

Innkjøp av kjøleutstyr


Anbefalte innlegg

Jeg skal snart starte bygginga av et setup jeg har tenkt lenge på, og siden jeg ikke har den beste erfaringen med vannkjøling så vil jeg at noen kan ta en titt på handlelista mi, just in case om det er noe jeg mangler eller skulle ha forrandra på.

Med de delene som er der har jeg sjangsen til å velge om jeg vil ha dual-loop eller single-loop, for jeg skal ha et gtx590 kort til, og senere ha avkjølt bridgene og rammen også.

 

CPU blocka mangler, men det er pga jeg venter på 3960x skal komme ut.

Kjølevann kjøper jeg en annen plass

 

1004209.jpeg

 

http://bildr.no/image/1004209.jpeg <-- kopier den linken å paste den i adresse linja, bildr.no er mongo tydeligvis

 

 

 

 

mvh meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, jeg har et HAFX kabinett som skal modifiseres. Har planlagt for det meste alt.

Jeg har forandra på størrelsen på slangene etter jeg fant ut at det ikke kunne stemme, så er ganske sikker på at ting skal passe rimelig bra. Har også bestemt meg for å ha en singleloop med begge pumpene på lav hastighet både med og uten alle blockene. Kom frem til at det skal holde så lenge jeg kjøper blokker med liten restriction. bridge-blokker har høy restriction, men skal da koble de blokkene rett etter pumpe nr.2 når jeg kommer så langt.

 

Takk for svar forresten, alt hjelper =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...