Gå til innhold

Gaming mus


Anbefalte innlegg

Hoy hoy,, jeg trenger en ny mus... For å si det slik, en OPTISk mus, er på tide. Jeg spiller noe Cs og trenger defor en mus tilpasset dette bruket..

Jeg foretrekker de litt større modellene som hviler godt i hånda. Hvilken modell passer godt for meg?? (Som er passe billig). Altså en stor optisk gaming-mus.. Vær så snill og kom med forslag og egne erfaringer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har Logitech MX500 og den er veldig god synes jeg. God oppløsning og kjapp. Hadde en dual optical men den mista jeg. Den var meget god den og.

 

Bruker til vanlig MX700, som er den samme musen som MX500, men førstnevnte er trådløs. Har aldri merket noe problem med at musen jeg bruker er trådløs, og vil derfor annbefale deg MX700, selv om du gamer mye. Evt hvis du "må" ha trådmus velg MX500. Relativt stor, og ligger meget godt i hånden.

 

Uansett hvilken mus du skal kjøpe vel jeg annbefale deg å teste den i en butikk så du vet at den ligger godt i din hånd.

Lenke til kommentar

Tja.. det gi jo menining å dra i en butikk. Uansett var jeg ganske sikker på at logitech var et godt valg siden dee erså populære. Lurer på om det ikke finnes noe billigere, ikke at jeg ikke har tåd, men vet ikke om jeg behøver å legge ut så mye for en mus. På den annen side re det kansje det lureste. Takk for forslagene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...