Gå til innhold

ABIT lanserte Digi Dice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det en radio eller.... :o

Nei, den har ikke innebygget radio-tuner, om det er dette du lurte på :)

ABIT jobber derimot med å få dette integrert i Digi Dice også, men hadde visstnok enkelte problemer relatert til interferens.

Skrevet

hm.. så litt kul ut da. men hva skal du bruke den "radio tingen" på fremsinden da?? det hjulet.

vel.. hva er det de knappene skulle gjøre da? sann at du kunne trykke på en kapp og så gjorde den noe.

Skrevet
hm.. så litt kul ut da. men hva skal du bruke den "radio tingen" på fremsinden da?? det hjulet.

Hjulet benyttes til ulike "ting", som å veksle mellom informasjon på displayet og å overklokke prosessoren.

vel.. hva er det de knappene skulle gjøre da? sann at du kunne trykke på en kapp og så gjorde den noe.

F.eks. kan knappene programmeres til å kopiere en CD/DVD-plate, hente inn en film fra et DV-kamera e.l. Forsåvidt intet nytt dette, og jeg er også litt i tvil hvorvidt dette faller i god jord hos entusiastene.

Skrevet

tror en sånn hadde vært knall som ******, lett å ta med seg til venner, hvis du bare vil spille litt, eller noe sånt.

og jeg skal lage min med radiatoren i topp plata, og luft inn på alle sidene, en 120 mm vifte på alle sidene., det blir bra det.

Skrevet

ser for meg bestemor som har barnebaret på besøk, voops der kom vist ungen borti hjulet og voltspenningen på cpu gikk opp noen hakk.

*kremt* oppbrent cpu *kremt*

bios er dessuten mye koseligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...