Nektard Skrevet 15. oktober 2011 Skrevet 15. oktober 2011 Hei Nå har gaming pc'n tatt kvelden:( men har bruker den gamle pc'n til far enn så lenge. Men greia er at den kjører alle spill så utrolig tregt...et eksempel er: Rise of nations : rise of legends, her hakker det på medium/normal grafikkinstilling. Recommended System Requirements: System: Pentium IV 2.0 GHz or equivalent RAM: 1024 MB Video Memory: 128 MB Hard Drive Space: 2400 MB Other: DirectX 9.0c-compliant 128 MB video card Min datamaskin: Prosessor: AMD athlon dual core 64 4800+ 2,50GHz RAM: 2gig Skjermkort: Nvidia Geforce 8500 gt skulle ikke dette kjøre spillet?? og hvertfall ikke hakke på medium grafikkinstillinger?? Takker for svar:D
Occi Skrevet 15. oktober 2011 Skrevet 15. oktober 2011 - Kan være masse programmer (evt. spyware o.l.) som tar unødvendige ressurser på PCen - Kan være en sliten harddisk - Utdaterte/dårlige drivere - Bloat - m.mer Første punkt på planen når slikt skjer og hardwaren i utgangspunktet skulle klare jobben, er å rydde opp.
Phreak^ Skrevet 15. oktober 2011 Skrevet 15. oktober 2011 (endret) En formatering funker alltid på slikt. Bare kopier alt som skal spares på og legg in OS på nytt =) Det pleier jeg å gjøre hvis det blir for tregt. Det finnes vel andre måter å gjøre det på, men med en formatering vet jeg at jeg blir kvitt alt. Endret 15. oktober 2011 av Phreak^
Nektard Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Skrevet 15. oktober 2011 En formatering funker alltid på slikt. Bare kopier alt som skal spares på og legg in OS på nytt =) Det pleier jeg å gjøre hvis det blir for tregt. Det finnes vel andre måter å gjøre det på, men med en formatering vet jeg at jeg blir kvitt alt. ja det var planen;) har lånt ekstern harddisk, men tenkte å høre her først om hardwaren var bra nok...eller så hadde det jo vært ganske poengløstå formatere:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå