Gå til innhold

Billig og bra Surround reciver med preout


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

yamaha 667.

 

http://no.yamaha.com/no/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx-vx71series/rx-v671_g/?mode=model

 

Jeg kjøpte denne i fjor for å ta over etter maranzt receiveren min som manglet ,, det meste.

har 2 rotel blokker så jeg ville ha en billigst mulig med pre out og ok musikalsk lyd og romkoreksjon.

Denne hadde alt, og til 2999 ( etter et par runder hos lefdal og elkjøp,normal pris lå vel på 4000+) ble det en billig og morsom oppgradering.

 

hadde tenkt på denon, men den 'billigste' med pre out var en modell(husker ikke) til rundt 7 lapper.Uaktuelt for meg.

 

5 hdmi inn og 1 ut. (1 inn i front) helt grei korreksjon, med feilmeldinger.audio return, 3d klar. støtter alle lydformater , veldig bra on screen , som ikke kutter lyden mens du justere , så du hører i 'real time'(andre merker kutter lyden mens du juster parameter i lyd menyen.

 

vil du ha en som ser litt 'bøsere' ut og med 5 hdmi inn og 2 stk ut(kjekt om du har lerret og tv på samme sted) så er det 767.

 

de nye modellene heter er vel 671 og 771 og har flere hdmi inn og sikkert et par andre nye ting.

Endret av sollie
Lenke til kommentar

Ser grei ut den. I "rett" prisklasse også.

Hadde tenkt at jeg måtte ut med 5-7k

 

vet du om den kan kjøre surrond back kanalene som "center førhøyer" (for å få lydbildet litt mer korrekt iht lerret) husker ikke hva det heter akkurat nå

 

Mener å huske at det er standar med precens som det heter i høyden med de aller fleste receiverne til Yamaha.. Men er ikke 100% sikker...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...