Gå til innhold

Er dette en god gaming PC?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå skal en fattig student endelig investere i en ny PC som hovedsakelig vil bli brukt til gaming, helst med full grafikk. Jeg har sett litt på PCer fra komplett og synes denne var en veldig ok pris og specs. http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10484

 

Nå har jeg ikke sånn veldig peiling på hardware og lurer derfor på hvor bra denne pcen egentlig er? Kan den kjøre de nyeste spillene på full grafikk?

 

Jeg har lest litt på forumet og jeg ser de fleste anbefaller å konfigurere pc delene selv, men jeg synes dette ser veldig greit ut jeg? Burde jeg gjøre noen endringer eller er den OK slik de har sett den opp til mitt bruk? Jeg vil helst ikke bruke mer enn 10.000 kr (som den vil koste når jeg ikke kjøper med mus/tastatur/os)

 

Takk for hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelt og greit svar: Ja

 

Edit: De som bygger egne pc'er bygger de som regel til sitt bruk.

Om du bare vil game så er det null stress å kjøpe butikk-pc.

 

Men de som bygger pc'er selv, har som regel god peiling på pc, og vil også derfor kjapt legge merke til

hvilket komponent som stryker med, om pc'n først streiker. På denne måten kan de bare levere inn dette komponentet og få det fikset/byttet for en "billig" penge. Men om du kjøper en butikk-pc må du levere hele pcn inn, vente en god stund, og deretter få en dyr regning som blandt annet inneholder; problemsøking, kaffepauser, evt rengjøring, problemfiksing, nye komponenter som evt er dårligere en det forrige osv.

 

Jeg har opplevd dette en god del ganger før. Ganske mye stress med en butikk-pc

Endret av Gumpen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...