Gå til innhold

Erfaringer med Sony Ericsson Xperia neo MT15i ? Ny tlf, vant til HTC


lihaa

Anbefalte innlegg

Jeg trenger ny telefon og er i tvil om jeg skal gå for det gamle kjente, eller prøve noe nytt. :hmm:

 

(Mobil uten abonnement.)

 

 

Veldig fornøyd med HTC og ser ut som de har kommet/kommer med mange nye modeller. Men disse koster jo litt..

 

Elkjøp har tilbud ut uken på Ericsson Xperia neo MT15i til 2700 kr.

Synes det virker som en bra telefon og mye for pengene. Bra kamera og batteritid. Stor og bra nok skjerm til kunne se film, nett-tv osv. Får på en måte nettbrett med på kjøpet føler jeg. :)

 

Testene jeg har lest er positive. Har ingen erfaring med Sony Ericsson selv og ønsker ikke å kjøpe en så dyr telefon kun ut i fra tester. Dersom noen har erfaringer med Ericsson Xperia neo MT15i, eller Sony Ericsson i sin helhet er jeg veldig takknemlig for det.

Husker ikke navnet på de ulike HTC-modellene jeg har sett på, men virker som jeg må ganske mange modeller bakover for et prisnivå rundt 2700 kr. Og jeg synes også at 2700 kr blir mye å betale for en ”gammel” modell. Skifter ikke telefoner før de går i stykker. Kjøper jeg en nyere modell har jeg da mer oppdaterte funksjoner lenger.

 

Utrolig hvor vant man blir til å alltid ha tilgang til internett, mail etc. Hvor naken jeg føler meg uten dette. Selv om jeg ofte skrur av mobilen for ikke å være tilgjengelig døgnet rundt. Mobilforbud på hytteturer :yes: Men da er det selvvalgt, det er det ikke nå :mad: Lånt en gammel telefon av en venninne som "bare" kan ringe og sende meldinger.

 

Ønsker android. Iphone er utelukket, vil ikke være bundet til apple. Samsung har jeg bare dårlig erfaring med selv om jeg hører mange si at samsungmobilene nå har tatt seg opp.

 

I utgangspunktet står vel valget mellom Sony Ericsson Xperia neo MT15i og HTC. Men er absolutt åpen for andre forslag. :cry:

 

Tilbudet til Elkjøp varer kun ut uken så bør bestemme meg før uken er omme. Vet ikke hvor mye den er satt ned, er ikke gitt at det er så mye. Elkjøp er jo flinke med tilbud uten å oppgi førpris. Har ikke lett veldig nøye, men har ikke sett førprisen.

 

Min midlertidige mobil lever i stor grad sitt eget liv - sender sms og tillater anrop etter eget forgodtbefinnende :!:

Med det som utgangspunkt ønsker jeg å få kjøpt ny raskest mulig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Butikprisen på Neo ligger på rundt 3300-3500 kr så 2700 er en god pris :)

 

Antar du har en Android basert htc i dag?

 

det er minimal forskjell på Sony, htc samsung etc.

Samme som og si: er vant til dell laptop, vurderer og kjøpe meg en acer...

 

 

 

Begge telefonene kjører jo android så er minimal forskjell.

eneste forskjellen er utseende på menyene, meget lett og vende seg til.

 

 

 

Om du derimot har en windows basert htc tror jeg du kommer til og bli fornøyd med en android telefon da de i mine øyne er mye enklere og bruke enn eldre windows telefoner.

 

 

 

 

 

Håper dette hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...