Gå til innhold

[Løst][Asus EEE Pad] Fungerer ikke ekstrabatteriet i tastaturenheten?


SHU

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg Asus Eee Pad transformer med tastatur dokking. Etter hva jeg har forstått så skal tastatur enheten også inneholde et batteri som forlenger batteritiden på enheten. Men det virker ikke sånn på min.

Når den gir meg advarsel om lite strøm så kobler jeg den til tastaturet men batterikapasiteten er fortsatt like dårlig. Som nå så hadde jeg 14% batterikapasitet igjen og koblet til dokktingstasjonen men hadde fortsatt bare 14% igjen.Er det noen som har erfaringer med dette?

 

Bortsett fra dette er jeg strålende fornøyd.

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt den der widget i evigheter og den er genial!

 

Når du kopler til dockingen vil det være som om du har koplet til laderen. Den lader opp batteriet i selve enheten.

Har derimot lagt merke til at hvis jeg har koplet til dockingen hele tiden blir batteriet totalt sett utladet fortere, men kan godt være at det bare er meg.

Lenke til kommentar

Har hatt den der widget i evigheter og den er genial!

 

Når du kopler til dockingen vil det være som om du har koplet til laderen. Den lader opp batteriet i selve enheten.

Har derimot lagt merke til at hvis jeg har koplet til dockingen hele tiden blir batteriet totalt sett utladet fortere, men kan godt være at det bare er meg.

 

Har prøvd å installere den flere ganger men får ikke åpnet den etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...