Gå til innhold

Nytt anlegg, men hvilket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet om et bra anlegg som selges billig. Alt er cerwin vega uten om den ene forsterkeren. Alt nytt ligger på rundt 20-30 høvdinger, men har omtrent ikke blitt brukt i det hele tatt, støver bare ned på lagerrommet vi har hjemme. :) Det selges forresten for rundt 11-12 tusen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Sitter å lurer på om jeg skulle kjøpt meg noe lignende selv, er ikke ute etter det råeste av det råe akkurat, men vil gjerne ha en liten oppgradering fra høyttalerne som sitter i TVen, og både det Onkyo og Sony settet så veldig fine ut. Dog er litt usikker på hvor jeg evt. skal gjøre av bak høyttalerne, da jeg ikke har mye plass å gå på her egentlig...

 

Har du kjøpt noe enda? Hvis så, noen erfaring?

Lenke til kommentar

Okay, ja du får si ifra.

 

Har ikke bestemt meg enda akkurat, vet bare at jeg kunne tenkt meg bedre lyd enn hva TV høyttalerne på min Sony KDL-40W4500 lager. Hadde en Denon receiver samt to front høyttalere en periode, som jeg var relativt fornøyd med, men solgte det unna for en stund tilbake. Har som sagt ikke mye plass å gå på, så vet ikke helt om jeg skal gå for et 5.1 sett helt enda, kan hende jeg nøyer meg med et 2.1 sett eller noe, men vil såklart helst ha 5.1, men er usikker på plass som sagt, mest med tanke på hvor jeg skal plassere bak høyttalerne, en ide hadde kanskje vært å feste de i veggen, om det i det hele tatt er mulig.

Lenke til kommentar

Endte faktisk opp med Canton Movie 65 her, siden elkjøp hadde dette på tilbud med en forsterker denne uka til 3300kr, ikke fått satt det opp enda dog.

 

Edit: Bare satt opp i stereo så langt, men vet ikke om jeg er helt fornøyd, lurer kanskje på om jeg bare skal gå for et 2.1 system med tanke på plassen jeg har å gå på, kjenner jeg savner trykket jeg hadde i de 2 Dynavoice høyttalerne jeg hadde for en stund tilbake, dog hadde jo vært litt kult med surround, men vet ikke helt...

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...