hiims Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 (endret) hei har tenkt og fårhåndsbestille mw3 men så lurer jeg på hvilken side som er best? altså leverer raskest! har hørt at andre har fått spill levert før utgivelses datoen? er det noen som har gode erfaringer med sider? Takk for svar! Cdon, gamezone, platekompaiet, spaceworld? Endret 7. oktober 2011 av hiims
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2011 Skrevet 8. oktober 2011 Hver gang jeg har bestilt fra Elkjøp har jeg aldri fått på release. Anbefaler Gamezone! Har fått 1 dag før release fra dem blant annet.
Bosch Skrevet 8. oktober 2011 Skrevet 8. oktober 2011 Spill jeg har fått en dag før release på elkjop.no Fifa 12 Uncharted 2 Gran Turismo 5 og et par flere spill. De er flinke på store titler.
Macklemore Skrevet 8. oktober 2011 Skrevet 8. oktober 2011 Kompisen min bestiller alltid pa spaceworld, han Black ops fikk han 4 dager f;r og mange andre spill nesten en uke for release! Men L.A Noire fikk han 2 dager forsent da
hiims Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Skrevet 9. oktober 2011 bestilte blak ops på elkjøp og fikk det på release datoen men spacceworld høres jo bra ut!
aleksuz Skrevet 10. oktober 2011 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg er også interessert i hvilken butikk som vil være raskest på levering, for meg gjelder dette Battlfeild 3 men det blir jo det samme.
NorwayNoobMUFC Skrevet 14. oktober 2011 Skrevet 14. oktober 2011 Spaceworld i butikk! Så får du en t-skjorte!
hiims Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Spaceworld i butikk! Så får du en t-skjorte! så vis jeg kjøper mw3 på dagen det kommer ut is spaceworld butikken å får jeg med en t-skjorte? i såfall er jeg solgt! Endret 15. oktober 2011 av hiims
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå