Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Er jeg over eksen?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Eksen gjore det slutt i Mai, det var et enormt nederlag for meg og jeg var ganske nede.

Har ikke turt å møte henne siden hun gjore det slutt heller, men nå har jeg hatt henne på middag. Gruet meg virkelig til hun skulle komme, men under middagen følte jeg ingen ting. Og etter middagen i sofane følte jeg heller ingen ting. Vi hadde bare veldig koslig sammen.

Det kjennes jo at det har vært noe dær en gang, men klarte ikke å føle noe av det samme igjen...

Er jeg da over henne? er nesten litt lei meg for det egentlig, og hvorfor er jeg det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ut ifra det du skriver i de andre trådene dine virker det som du har store problemer med å komme over eksen din. Vet godt hvor vanskelig det kan være, men når du sliter så hardt dette vil nok det enkleste være å kutte henne ut til du er 100% sikker på at du er over henne. Og tro meg, når denne dagen kommer blir du å merke det. Da vil du ihvertfall ikke føle behov for å lage tråder som dette mer.

 

Edit: jeg kan også meddele at f.eks middagene jeg hadde med min ekskjæreste også var trivelig. Det største problemet kom den dagen hun begynte å rote med andre gutter. Da hjalp det fint lite at vi hadde hatt en trivelig middag en periode før.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Du kan si det slik at det er en prosentvis prosess å bli kvitt følelser. Du når sjeldent 0 % om du vært på 100 %. Kanskje du ligger på en 10-20 % nå, siden du faktisk spør. Den dagen i ditt liv der hennes navn plutselig dukker opp i en samtale, og du tenker "Oj, hun har jeg ikke tenkt på på 6 måneder nå!", er dagen du er på 0 %.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...