Espen_k Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Heisann, tittelen sier kanskje det meste. Jeg er ute etter en 3.5 jack/bluetooth adapter, som jeg kan ha i bilen og koble sammen med mobiltelefonen og spotify. Erfaringer og forslag til forskjellige enheter mottaes gledelig Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Åssen spiller har du i bilen da? Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Original, er nybil så det er aux 3.5 jack i midtarmlenet og original hovedenhet er det eneste valget. Tenkte det hadde vært flotters å få vekk den aux ledningen og få erstattet med en BT reciever. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Orginal hovedenhet er aldri det eneste valget, men om du vil bytte til noe bedre er jo opp til deg... Men denne spilleren har da ikke bluetooth fra før?? Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Orginal hovedenhet er aldri det eneste valget, men om du vil bytte til noe bedre er jo opp til deg... Men denne spilleren har da ikke bluetooth fra før?? Har lett, men det ser altså slik ut i dashen min Så hovedenheten innebærer MMI system v/midtkonsoll, navigasjonsenhet i hanskerommet, og et display på toppen av det hele, tror det blir vanskelig å bytte dette med en gammeldags 1-din kenwood ;-) Det er ikke lagt inn forberedelse for telefon (bluetooth) i bilen, nei desverre. Endret 2. oktober 2011 av Espen_k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå