Gå til innhold

Ny pc-skjerm til spill-pc og PS3


ΣΙΝΔΡΕ

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nylig en pc-skjerm på tilbud hos mpx, en Philips 27", og regnet med at denne var grei, den hadde jo HDMI, var Full-HD og LED.

 

Tanken var å ha en pc-skjerm som jeg kunne bruke både med PS3en og spilllPCen. Men selv med HDMI blir bildet helt grøtete når jeg bruker den med PS3en. Alt blir kornete, det er skikkelig dårlig respons og det ser ut som at jeg spiller PS2-spill i stedet for PS3-spill. Jeg har testet ut de forskjellige fabrikkinnstillingene og fiklet litt selv, men bildet er regelrett rævva uansett. Jeg kommer til å benytte meg av angrefristen, men da trenger jeg en ny skjerm.

 

Noen som har noen tips til en 24" pc-skjerm med hdmi til 1500-2500 kr?

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt problemfritt, HD-bilde på PS3en hele veien. :)

 

Eneste minuset er at det ikke er høyttaler på skjermen, men jeg har seriekoblet skjermen via høyttalerne til pcen og da fungerer det greit allikevel.

 

Men er du sikker på at oppløsningen på PS3en er riktig innstilt? Den skjermen jeg bruker den og den Philipsskjermen er jo omtrent identiske, bortsett fra størrelsen. Har du dobbeltsjekket at Skjerminnstilling på PS3 er riktig?

 

Info lagt til:

(Ehm, vet ikke om det at den er en LED-skjerm har noe å si for akkurat kvaliteten på bildet...)

 

 

Endret av Seven of Nine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...