Gå til innhold

Feil med grafikkort på PS3?


Pitray

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller ps3 på min Toshiba REGZA 42" LCD-TV 42X3030D flimmrer(?) det veldig når jeg spiller bil- og skytespill. Fifa 11 har gått bra, men når jeg testet Fifa 12 i dag, var det mye flimmer også her.

 

Tv'en skal tåle 1080p. Jeg forsøkte å skru ned ps3'en til 1080i, uten bedring i resultat. Jeg har også forsøkt med tre forskjellige HDMI-kabler, så jeg tviler på at det er grunnen.

 

Forslag til hva som kan være galt?

 

Film av hva jeg mener: http://www.zshare.net/video/946668041b75c4a0/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde hdmi problemer med mine 2 ps3 (en fat og en slim) med da med snø på sort bakgrunner utrolig irriterende at sony ikke klarer å lage en konsoll som støtter high end tvr :thumbdown: Forsøkte med 1.4hdmi kabler fra hama til nordost sine wire wizard kabler nope...

 

Løsning begge gangene innbytte på gamestop..

Endret av samco
Lenke til kommentar

Hadde hdmi problemer med mine 2 ps3 (en fat og en slim) med da med snø på sort bakgrunner utrolig irriterende at sony ikke klarer å lage en konsoll som støtter high end tvr :thumbdown: Forsøkte med 1.4hdmi kabler fra hama til nordost sine wire wizard kabler nope...

 

Løsning begge gangene innbytte på gamestop..

 

Men om jeg leverer den på datakjeden(som er på randen av konkurs), må vel de reparere den to ganger før jeg får en ny?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...