Gå til innhold

klikker snart! SE xperia mobil skrur seg av & tømmer batteri UNDER ladning! wtf?


isergodt

Anbefalte innlegg

hei, har litt trøbbel med min x10 mini pro for tiden og lurte på om noen kan hjelpe meg. kommer snart til å klikke på dustemobilen:(

 

siden i sommer har mobilen min plutselig skrudd seg av mens den lader over natten. jeg har koblet til mobilen korrekt, den sier pip for kontakt og har ladesymbol på skjermen, og jeg lar den ligge noen timer. opplevd at den ligger til lading til dagen etter og er helt tømt for batteri og/eller har skrudd seg av og ikke vil skru seg på av seg selv når alarmen går, selv om den er koplet til. har vært en perode på noen mnd hvor dette har skjedd, for så ikke hende på en mnd eller to. de to siste dagene har den begynt igjen med å skru seg av, selv om den ikke har vært tømt for batteri som den aot har vært ellers. dette begynner å bli skikkelig stress, har gått glipp av par jobboppdrag pga dette, har gravd fram gamle vekkerklokker siden jeg ikke kan stole på mobilen.

 

den blir ladet via usb på pc som ikke er i dvalemodus, og den har siste oppdatering. jeg sendte den på rep just in case det var noe med batteriet, men de har ikke funnet noe.

 

vet noen hva som kan være greia/hva jeg evt kan gjøre? har ikke akkurat planlagt å kjøpe ny mobil med det første:(

Endret av isergodt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...