Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bærbar starter ikke,ødelagt ssd?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Brukte laptopen for nokre timar siden, og satte han i ventemodus. Når eg no skruer på pcen låser den seg omtrendt med ein gong han har startet (skjermen der du kan trykke f12 for bios etc.). Det er ikkje mogleg å gå inn i bios. Eg har slot-in cd-rom, så prøvde å sette inn ein linux disk for å boote frå cd, men det fungerer heller ikkje. Kan heller ikkje ta ut cd-romen.

 

Eg følte at pcen mangla ein lyd etter oppstart og tenkte derfor at det kunne være hardisken, tok så ut min ssd ( som har vært i bruk i ca. 2 månader), og bytta til min gamle HDD, då klarte pcen å laste forbi dette oppstartsbilde og boote frå cden.

 

Prøvde deretter å koble tilbake ssd-en, då fekk eg samme problem igjen.

Vil dette sei at ssd-en min har tatt kvelden? Er dette ein normal feil? Kva kan ha forårsaka dette?

 

Informasjon:

Dell XPS 1640

Windows 7

ssd: OCZ Vertex II

 

Spør viss noko er uklart.

 

Edit 1:

Prøvde no å koble starte utan nokon harddisk kobla til, klarte pcen å boote frå cd.

Altså, med ssd stopper pcen rett etter han er skrudd på og låser seg.

 

Edit 2:

Såvidt eg veit har det ikkje vore nokre softwareendringar i forkant av problemet.

 

Edit 3:

Fant liknande problem her og her. Ser ut som ssd er ødelagt.

Endret av KlikkaMongo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd harddisken i ein anna stasjonær pc, den fekk akkurat same problem. Prøvde også å koble harddisken til i eit eksternt harddisk kabinett, då klarte ikkje Windows å finne harddisken.

 

Har vært i kontakt med OCZ og skal mest sannsynlig sende harddisken inn til dei. Dersom du har liknande problem kan du ta kontakt med OCZ her:

http://www.ocztechnology.com/support/

 

Då er det berre å vente i spenning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...