Gå til innhold

BK: - Temadag 25 september 2011 -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ikke kalven på thumbnailen, tar ikke så stor plass altså, men gir et litt "skjørt" og fint inntrykk der den forsiktig titter frem. Lurer faktisk på om jeg ville kuttet iallfall noe av muren foran, den blir litt dominerende i forhold til kalven i bildeflaten. Kunne muligens dratt på ørlite mer kontrast?

 

Godt totalinntrykk av bildet :)

 

Ja, var litt i tvil selv om kontrastmengden her, holdt øye med grønnfargen på treet - men holdt kanskje igjen for mye. Kan være enig med deg ifh. til muren, har ønsket meg rådyr oppe på den muren lenge og ble kanskje litt revet med når det endelig skjedde :!:

 

Mange takk for kommentaren Jan R. :yes:

Lenke til kommentar

Du har fanget et litt skremt og forsiktig uttrykk i en lille kalvens blikk.

Men det ble litt mye omgivelse som sloss om oppmerksomheten.

Vet ikke om du allerede har cropet bilde, hvis ikke ville jeg foreslå et tettere utsnitt hvor kalven kom mer i fokus

 

Dette er ikke ment som et rent artsbilde, men et miljøbilde hvor dyret vises i omgivelsene det ferdes i. Utsnitt er jeg helt enig kan diskuteres, men for meg er det ikke noe poeng å croppe nærmere bare for å se mer av dyret - selv om den helt klart er viktigst er kalven bare en del av motivet her. Hvis jeg ville nærmere så ville jeg ha skiftet til en større brennvidde. Avstander er ikke noe problem der hvor jeg tar disse bildene, det er så kupert og uoversiktelig at at jeg har fri sikt på max. 60-70 meter.

 

Takker så mye for kommentaren, Wasco :yes:

 

Godt fanget...

 

Mange takk for det Trond :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...