Gå til innhold

Trenger hjelp med business!


Laquait

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er det praktikaren som har ordet, eg har ingen utdanning i marknadsføring, men me har drive næring i årevis.

 

Hva er Markedsføring

Alt du gjer for å kommunisera den bodskapen du har til det du vurderer som kunder/mogelege kunder/ynskjelege kunder. Utforming av bodskapen, frå "lause tankar" til konkret bodskap er medrekna i "alt du gjer".

 

Hva er en Markedstrategi

Langsiktig planleggjing av "kven vil eg ha til kundar" og "koss skal eg få dei som kundar".

Me har ein marknadsstrategi for kva bransjar me ynskjer å nå (sel berre til næringslivet, privatkundar vil endeleg vera velkomne, men me ser ikkje heilt kvifor dei skulle ha interesse i det me har å byd, og dei kjem difor ikkje med i "vil (medvite) ha til kundar"), kva særtrekk mogelege kundar har og kven som ikkje er "interessant mogeleg kunde".

 

Hva er en Markedsplan

Marknadsstrategien omsett til konkrete handlingar. Hjå oss til dømes eit punkt på marknadsplanen å vera til stades eit par stader kor "fagfolk samlast", helst med meir enn ein person. Her møter me nett dei kundene som vår marknadsstrategi seier me vil nå, og her er dei veldig interessert i å høyra om kva me har å fortelja dei.

 

Og hvordan kan jeg skille disse?

Og kan noen forklare meg hva SOFT-systemet er?

Her melder eg pass, utover det alt har sagt, som skulle vera ein god leietråd for å formulera svaret på det fyrste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...