Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Støy i høyttalerene med Pioneer AVH-3200BT Cd/dvd spiller

Andreassen96

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en Pioneer AVH-3200BT Cd/dvd spiller, 2din i skoda pickupen min. men problemet er at det er forstyrrelser/skurring i alle høyttalerne. 2 stk 6,5" i dørene som er koblet til forsterker, 2 stk 5,25" i midtkonsoll koblet til spilleren og 2 diskanter bake oppe i hjørnene, og holder på med å bygge subkasse. støyen er ikke fra forsterkeren, for det er i alle høyttalerne. jeg merker det godt når jeg setter mp3 spilleren på pause mens jeg har på mye lyd.

Jeg har lagt opp tykkere strømkabler til spilleren enn originalt, så + er koblet til strøm direkte fra batteri i sikringsboks, og jordingen er skrudd fast i metall bak instrumentet. jeg har hatt flere 1Din spillere, og forstyrrelsen har vært der da også, men litt svakere.

Det er ikke noe forskell på om bilen er i gang eller ikke.

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å unngå denne støyen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du nevner noe om en mp3-spiller. Det er vel ikke p.g.a. jack-kabelen at det blir støy? Er det støy dersom du skal spille av en CD eller spille fra en USB/SD-brikke også?

Skrevet (endret)

den har jo vært sånn siden den var ny, men det gjør jo ikke noe, det er bare at det blir litt uklar lyd på høyt volum, så hadde vært fint om noen vet noe jeg kan gjøre.

Endret av skodaboy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...