Gå til innhold

Får ikke lastet opp bilder


Anbefalte innlegg

Hei. Etter at jeg fikk tilbake den gamle brukeren min, har jeg lastet opp et bilde. Det fungerte fint. Men i dag, som er i god tid over 24 t) kommer det ikke opp. Jeg fyller ut alle felt, bildet er i korrekt størrelse og med korrekt filtype. Alt er fylt ut og alle bokser haket av... Bildet lastes opp og eneste meldingen jeg får er at opplasting er vellykket. Men bildet er ikke synlig, hverken på min konto eller (selvfølgelig nok) på Bildekritikk-siden. Jeg la det i kategori Gatefotografi, så heller ikke bommet og lagt i prøverommet. Har forøvrig sjekket også der .. har lastet opp samme bildet tre ganger og alt går tilsynelatende greit.

 

Help?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Etter at jeg fikk tilbake den gamle brukeren min, har jeg lastet opp et bilde. Det fungerte fint. Men i dag, som er i god tid over 24 t) kommer det ikke opp. Jeg fyller ut alle felt, bildet er i korrekt størrelse og med korrekt filtype. Alt er fylt ut og alle bokser haket av... Bildet lastes opp og eneste meldingen jeg får er at opplasting er vellykket. Men bildet er ikke synlig, hverken på min konto eller (selvfølgelig nok) på Bildekritikk-siden. Jeg la det i kategori Gatefotografi, så heller ikke bommet og lagt i prøverommet. Har forøvrig sjekket også der .. har lastet opp samme bildet tre ganger og alt går tilsynelatende greit.

 

Help?

 

 

Svarer selv jeg... Det var Firefoxen som var problemet - gikk fint med Safari!

Lenke til kommentar

Til neste gang noen har problemer med å laste opp; Send oss gjerne en mail ( post -krøllalfa- digit.no ), med bildet dere har problemer med, samt en beskrivelse av hvilket operativsystem og nettleser dere bruker.

 

Jeg la merke til at jeg fikk melding om å slå av popup blocking ved siste opplasting av bilde. Det har jeg aldri opplevd før. Jeg bruker Firefox.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...