Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan hinte til jente at jeg liker henne mere enn som en venn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarte å forsnakke meg litt i går kveld.. Vi drev å diskuterte drømmer. Så sa jeg at jeg kan "nesten" Drømme det jeg vil visst jeg ligger å tenker mye på det helt til jeg sovner. Jeg fortalte henne for 2-3uker tilbake at jeg hadde drømt om henne.. Og da sa hun at jeg noen ganger creapet henne ut.. Også fortsatte vi å diskutere det litt å hun sa at hun syntes det var bra at jeg var ærlig.

Lenke til kommentar

møt hun! kroppkontakt, hvis dere får øyekontakt ikke vik! se hvordan hun sitter, evt mot deg, fra deg. tar hun seg ofte til håret? smiler med deg, ler av vitsene dine. viser hun mye bar hud?

 

Slik, nå drar du og møter hun for f!

 

Møter henne så og si hver dag, burde jeg gå vi pleier også å klemme endel, kanskje prøve å holde klemmen litt lenger? :p

Lenke til kommentar

hvis du er skilla på og lage middag så går det nok bra ;) men de fleste jenter burde skjønne hinte når du spør dem hjem og å se en film bare dere to. Da er sjangsen veldig stor for at det skjer noe ;)

 

Jo, også kan du først spørre om hun joiner noe sosialt, bowling, fotballkamp ett eller annet felles. også når dere er på vei hjem kan du si: du det var skikkelig koselig og være med deg :) vi må finne på noe igjen :D

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...