Gå til innhold

BK: Admiral fra siden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter å tenker hva med å tonet ned bakgrunn ørlite mer på lyset? Flott eksponert,men bakgrunn oppleves å ha noe sterkt/hardt lys;)

Takker Jan Erik! :thumbup:

Ja, den som kan tone ned selektive deler av bildet gitt!.... (Når jeg får satt meg inn i Elements så skal det vel bli saker... :cool: )

 

Flott dette Mortenmye farger her :)

Takker Håkon!

Skal ikke klage på fargemangel nei... :thumbup:

 

Fint av admiralen dette, kanskje noe sterke farger. Nesten i mål med fokus også, tror det sitter ørlite for langt fram. Kunne ønsket fokuset satt på øye. :)

Takker Melvin!

Jo, sterke farger i skarpt lys her ja.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Denne ble bedre enn den forrige når det gjelder skarphet syns jeg. Du har det samme problemet som meg ser jeg, enten sterk sol eller regn og regner det så er de over alle hauger. Bortsett fra litt for skarpt lys og øøøørlite på fokusen så ble jo dette ok. Skulle nesten tro det var i min have dette. Samme sommerfugl, vær og blomster.

Takker Harald!

Det er nå enten helt fint eller så er det regn og sånt.... Har nesten ikke sett noen sommerfugler i år, ikke før akkurat nå de i det siste med enkelte solrike dager.... Håper på noen dager med oppholdsvær uten nødvendigvis sol nå.... , men idag regner det igjen gitt.... :cool:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...