Gå til innhold

[Samsung Galaxy S2] Hvordan få opp tastaturet slik at man kan ringe til ikke-lagrede nummer?


Anbefalte innlegg

Har hatt Samsung Galaxy S2 en stund nå og er veldig fornøyd. Men har et (kanskje litt dumt) spørsmål: Hvordan kan jeg få fram "ringetastaturet" slik at jeg kan ringe til noen som ikke ligger i loggen eller i kontakter? Når man går inn på telefon har man jo bare valgene Logger, Kontakter, Favoritter og Grupper.

Håper noen kan hjelpe meg med dette =)

 

Lurte også på om noen vet om det er noen måte å få tekstmeldingene til å vises på skjermen istedet for bare den øverste linja når man mottar en ny sms?

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg henge meg litt på denne tråden? Ser det er en tråd om denne telefonen her, men den er jo så uhorvelig lang og vanskelig å finne noe i.

 

Prøver å synke opp mine kontakter som jeg har lagret hos Netcom. Hvordan i all verden gjør jeg det?

 

Min første android telefon dette, så det er mange (!) spørsmål merker jeg! Mye nytt å sette seg inn i. Ved første øyekast virker jo denne telefonen litt vanskelig men har foreløpig bare hatt den i ti minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...