Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Service og samferdsel: Trenger en idé til en ungdomsbedrift


Anbefalte innlegg

Jeg går service og samferdsel, og jeg trenger en idé til en ungdomsbedrift. Noen som har forslag til hva vi trenger som ikke er oppfunnet enda, eller en oppfinnelse man kan utvikle videre?

 

Ingen forslag er dumme, jeg setter stor pris på alt av svar jeg får inn!

 

Helst ikke kom med forslag på ting som bil og andre kjempe dyre ting. Det har ikke mulighet til å føre videre på pga. for lite penger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slike ting bør dere da finne ut selv. Når jeg hadde ungdomsbedrift kjørte vi bare på med idedugnad og noterte ned alles ideer, og silte ut alle til vi satt igjen med den ideen vi synes var best. :)

 

Lykke til!

 

Det er sånn idemydlring vi også driver med, men vi kommer ikke opp med en god nok idé som kommer til å selge bra :hrm:

Lenke til kommentar

Sjekk ebay, og rot litt rundt der. Mye som går veldig billig om man kjøper mye av gangen. Snakker ting til ca $0.01 - $30 per vare. Finn noe som er lett å selge videre, gjerne med få eller ingen selgere i norge. Benytt finn.no, plakater, vanlige reklamemetoder, osv for videresalg.

 

Da får man erfaring med import, tolling av varer, markedsføring, salg/regnskap, osv pluss at dere kan tjene gode penger om det er et bra og etterspurt produkt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...